10 Aralık 2012 Pazartesi

Bırak beni -1

Garip olayların olduğu günün ardından evime geldim. Artık bir anca önce şu günü bitirmek istiyordum. Yatağıma atladım. Telefonum çaldı. Gizli numara... Telefonu açtım. Acilen evden çıkmamı söyleyen bir kız vardı. Ama sanki filmden alıntı gibi, değişik bir ses. İnandırıcı gelmedi. Telefonu kapadım. Yatağıma uzandım ve olanları düşünüyordum.

Uyuyakalmışım. Uyandığımda saat 4 sularıydı. Su içtim ve pencere kenarına geçtim. Hava kızıl tonlarıydı. Balkona çıkıp bir sigara içtim. Çok tatlı ve hafiften soğuk bir rüzgar esiyordu. Biraz üşüdüm. Dışarısı sakindi. Birkaç araba geçiyordu o kadar. Uykum yoktu, biraz yürüyüş yapmak istedim. Montumu giyip dışarı çıktım. Sahile gidip kokoreç yemek geçti içimden. Bu saatte yapılacak en güzel şeydi bana göre. Atladım arabama yola koyuldum. Sahile gitmek için biraz yol katetmek gerekiyordu. Arabamı park edip kokoreççi buldum. Atıştırdıktan sonra biraz yürüyüş yaptım. Deniz sakin olmasına rağmen değişik bir ses duydum. Baktım manyağı teki bu saatte denizde yüzüyor. "Hoop hemşerim" diye seslendim ama cevap vermedi. "Ne arıyorsun bu saatte denizde, çık hadi" dedim. Baktım bana doğru geliyor. Kıyıya yaklaşıp bana saati sordu. Sonra da elini uzattı, çıkmasına yardım ettim. Her şey tam da buradan sonra başladı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder